De Waerdse Assuradeuren B.V.

Bezoekadres
Marsmanstraat 2
1702 GA Heerhugowaard

Postadres
Postbus 146
1700 AC Heerhugowaard

: 072 - 572 00 42
: 072 - 574 47 74
info@dewaerdseassuradeuren.nl
www.dewaerdseassuradeuren.nl

Afbeelding met logo, symbool, Graphics, Lettertype
Automatisch gegenereerde beschrijving
Rabobank NL68RABO0304648477
Kvk nummer 37134196
AFM Vergunning nummer 12016887

 

De Waerdse Assuradeuren B.V. is een volmachtbedrijf. Dat wil zeggen dat wij namens verzekeringsmaatschappijen verzekeringen accepteren, schades behandelen en premies incasseren.

U kunt bij ons alleen verzekeringen afsluiten via een met ons samenwerkende verzekeringsadviseur. De verzekeringsadviseur zal uw adviseren en via deze verzekeringsadviseur zal de verzekering tot stand komen (bemiddeling).  Als u vragen hebt over uw verzekering, een schade of een premiebetaling dan is uw verzekeringsadviseur uw vaste aanspreekpunt. De naam van uw verzekeringsadviseur vindt u terug op uw polis en in toegezonden brieven.

Hebt u toch behoefte aan rechtstreeks contact met ons dan geldt het volgende:

U wilt ons bellen:

  • Ons kantoor is op werkdagen geopend van 8.30 tot 17.00 uur
  • Het telefoonnummer is 072 - 57 200 42 (lokaal tarief)
  • U komt terecht in onze keuzemenu zodat u direct kunt kiezen welke afdeling u wenst te spreken
  • We nemen een inkomend gesprek op binnen 60 seconden, als wij uw vraag niet direct kunnen beantwoorden dan
    bellen we u terug en geven wij u aan wanneer wij u terugbellen.  

U wilt ons mailen:

  • Ons algemene emailadres is info@dewaerdse.nl
  • Voor vragen over betalingen of een ontvangen herinnering(en) kunt u mailen naar financieel@dewaerdse.nl
  • Voor vragen over de afhandeling van uw schade kunt u mailen naar schade@dewaerdse.nl
  • Voor vragen over de afhandeling van uw polis kunt u mailen naar acceptatie@dewaerdse.nl
  • Voor klachten kunt u mailen naar klachten@dewaerdse.nl
  • Voor vragen omtrent uw AVG registratie kunt u mailen naar fg@dewaerdse.nl
  • Op de dag van ontvangst van uw mail (of de eerste werkdag) bekijken waar uw mail betrekking op heeft.
    Als er een aanpassing nodig is in uw verzekeringspakket of het betreft een schade, dan mailen wij uw mail door naar
    de uw verzekeringsadviseur zodat deze uw verzoek verder kan afhandelen.
  • Als het gaat om administratieve zaken (bijvoorbeeld het toesturen van een groene kaart of het aanpassen van een mailadres of bankrekeningnummer) dan wordt uw mail binnen onze organisatie doorgezet naar de juiste afdeling

 

Met uw verzekeringsadviseur hebben wij afspraken gemaakt over onze responstijden:

  • De opmaak van polissen
  • De toezending van royementsaanhangsels
  • De toezending van uw prolongatiebescheiden
  • De termijn van onze schadeafhandeling en de verzekeringsuitkeringen
  • De termijn van uitbetaling van teveel betaalde premies

Deze termijnen worden door ons doorlopend bewaakt.
Uw verzekeringsadviseur bewaakt dat wij de stukken binnen onze responstijden aan u toezenden.
Indien wij niet binnen de afgesproken responstijden blijven wordt uw verzekeringsadviseur door ons geïnformeerd.

U wilt een klacht indienen: Klik hier

U wilt informatie over een schade doorgeven: Klik hier

U wilt informatie welk alarmnummer u kunt bellen na schade: Klik hier
(Tijdens kantooruren kunt u het beste uw verzekeringsadviseur bellen. Zij zullen de schade voor u in behandeling nemen en u advies geven.
 Denk bijvoorbeeld aan schadeherstel via een aangesloten schadehersteller waardoor een eventueel eigen risico lager wordt of zelfs komt te
 vervallen en aan een vervangende auto tijdens de repartieperiode. Uw verzekeringsadviseur kan ook een schade-expert inschakelen als de   
 schadeoorzaak onduidelijk is of bij grotere schades. Uw verzekeringsadviseur zal voor u de voortgang bewaken en houdt u tussentijds op de hoogte).